ღ✿دنیای کوچک من✿ღ

ღ✿دنیای کوچک من✿ღ


اي هميشه جاودانم
عشق هميشه جوانم
من نمي دانم چرا چشم تو مخمور و مستم مي كند
من نمي دانم چرا در حضورت رنگم از رخ مي پرد
و چرا دستت ز دستم حال سردي مي برد
اي هميشه جاودانم
عشق هميشه جوانم
تو چه هستي؟ تو كه ئي؟
آيا تو خورشيدي كه پيشت ذره ذره آب مي گردم
آه تو گرمي چو خورشيد
من چو يخ همواره سردم
تو نشان زنده بودن هستي
گرم و شيرين!
من چو مرده سرد و سنگين!
من حضوري تلخ دارم همچو مرگ
سرد و سخت همچون تگرگ
آه! روحي تازه ده اين مرده را
جان من را گرم كن
سنگ روحم ذوب گردان نرم كن
تا ابد باش كنارم اي بهارم

نظر بگذارید لطفا



نظرات شما عزیزان:

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت12:56---11 اسفند 1390
رو چشمم
نظر هم میزاریم...!!!!!
بهار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهار دوست دارم....
ولی پاییز قشنگ تره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ><>✿آیدا✿ ׀ تاریخ: سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , doniai.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com